Yayınlar
Yayınlardan seçmeler
SCI Kapsamlı Yayın Bilgileri:
- "The effect of manipulatives on mathematics achievement across different learning styles", Zeynel Kablan, Educational Psychology, 36, 2, (2016)
- "Comparison of individual answer and group answer with and without structured peer assessment", Zeynel Kablan, Research in Science & Technological Education , 32(3), 251-262, (2014)
SCI Kapsamı Dışındaki Yayın Bilgileri:
- "The Analysis of the Studies on Non-Routine Problems", Sibel Kaya, Zeynel Kablan, Necatibey Faculty of Education Electronic Journal of Science and Mathematics Education, 12(1), 25-44, (2018)
- "Ders İmecesi (Lesson Study) Modeli Hakkında Uygulayıcı Görüşleri", Figen BOZKUŞ, Zeynel KABLAN, Kübra PAK, Selda ÖZDİŞÇİ, Ahmet ÖZDEMİR, Merve AYDIN & Duriye BOĞAZLIYAN, , Electronic Turkish Studies, 12(28), 141-160, (2017)
Bildiri Bilgileri:
- "ORTAOKUL 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE ALGILANAN ÜST BİLİŞ DÜŞÜNME BECERİLERİ İLE RUTİN VE RUTİN OLMAYAN PROBLEM ÇÖZME DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", "İrem Tomruk"," Zeynel Kablan", , 3.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, , , (2018)
- "ORTAOKUL 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN FEN BİLİMLERİ DERSİNDE ALGILANAN PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİ İLE RUTİN VE RUTİN OLMAYAN PROBLEM ÇÖZME DÜZEYİ ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ", "Aslıhan GÜNEN", "Zeynel KABLAN", , 2.ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, , , (2018)