23 Haziran 2017 | Cuma
 

Yayınlar

SCI Kapsamlı Yayın Bilgileri:
  • "The Effectiveness of Green Advertising: Influences of Claim Specificity, Product’s Environmental Relevance and Consumers’ Proenvironmental Orientation", Alniacik, U., C. Yilmaz, Amfiteatru Economic, Vol:14 No:31, 207-222, (2012)
  • "How Corporate Social Responsibility Information Influences Stakeholders’ Intentions?", Alniacik, U., E. Alniacik and N. Genc, Corporate Social Responsibility and Environmental Management, Volume:18, Issue:4, 234-245, (2011)
Devamı »
SCI Kapsamı Dışındaki Yayın Bilgileri:
  • "Bireysel ahlak felsefeleri, reklama yönelik etik değerlendirme ve satın alma niyeti: televizyon reklamlarında cinselliğin kullanımı", Fatih Koc, Oktay Cetin, Umit Alniacik, Journal of Management, Marketing and Logistic, Vol:3, No:4, 346 - 355, (2016)
  • "The Effect of Moral Philosophy on Individual Intentions toward Socially Responsible Tourism Firms", Fatih Koc, Umit Alniacik, M. Emin Akkilic, Ilbey Varol, Revista Tripodos, 37, 35-49, (2015)
Devamı »
Bildiri Bilgileri:
  • "Eğitim Yayıncılığı Sektöründe Tutundurma Faaliyetlerinin Değerlendirilmesi: Öğretmenler Üzerinde Bir Araştırma", İsmail Özel, Ümit Alnıaçık, 15. Ulusal İşletmecilik Kongresi, 26 - 28 Mayıs 2016, İstanbul, , , , (2016)
  • "Advertising Ethics: Sex Appeals in Television Advertising ", Fatih Koç, Oktay Çetin, Ümit Alnıaçık, Global İşletme Araştırmaları Kongresi 26-27 Mayıs, 2016, İstanbul, , , , (2016)
Devamı »

Dersler

  • Marka İletişim Stratejileri ve Yönetimi, Reklamcılık,
    • Dili: Türkçe | Seviye: Lisans
  • Reklam Araştırmaları Ve Ölçümleme , Reklamcılık,
    • Dili: Türkçe | Seviye: Lisans
  • Advanced Readings In Business Administration II, İşletme,
    • Dili: İngilizce | Seviye: Lisans
Devamı »

Projeler

  • GÖLCÜK VİZYON 2023 KAMUOYU ARAŞTIRMASI PROJESİ
    KOÜ Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi tarafından desteklenmiştir. (2013)
  • GÖLCÜK VİZYON 2023 TANITIM VE İLETİŞİM PROJESİ
    KOÜ Bilimsel Araştırma Projeleri Birimi tarafından desteklenmiştir. (2012)
  • Çevreyi Koruma İddiası İçeren Pazarlama İletişiminde Ürün Türü ve Tüketicilerin Bilgi İşleme Tarzına Göre Mesajın Etkisi: Basılı Reklâmlar Üzerinde Deneysel Bir Araştırma
    TÜBİTAK tarafından desteklenmiştir. (2008)
Devamı »