21 Şubat 2019 | Perşembe
 

Yayınlar

SCI Kapsamlı Yayın Bilgileri:
  • "Pre-Service Teachers’ TPACK Development and Conceptions through a TPACK-Based Course", Durdu, L. & Dağ, F., Pre-Service Teachers’ TPACK Development and Conceptions through a TPACK-Based Course, vol. 42, no. 11 , 150-171-- (ESCI: Emerging Sources Citation Index), (2017)
  • "The Turkish Version of Web-Based Learning Platform Evaluation Scale: Reliability and Validity Study.", Dağ, F. , Educational Sciences: Theory & Practice, 16 (5), 1532-1561 -- (SSCI), (2016)
Devamı »
SCI Kapsamı Dışındaki Yayın Bilgileri:
  • "Pre-Service Teachers’ Experiences and Views on Project-Based Learning Processes", Dağ,F. & Durdu, L., International Education Studies, vol. 10, no. 7, (ERIC Indexed) , (2017)
  • "Yaşam boyu öğrenme bağlamında Türkiye’de öğretmenlerin teknolojik yeterliliklerinin geliştirilmesine yönelik mesleki gelişim çalışmalarının incelenmesi", Dağ, F., International Journal of Human Sciences, 13(1), 91-111, (2016)
Devamı »
Bildiri Bilgileri:
  • "Öğretmen Adaylarının Programlama Öğretimi’ne Yönelik Bir Derse İlişkin Algıları ve Görüşleri", Dağ, F., 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, ISBN: 978-605-338-245-4, , (2018)
  • "TPAB (TPACK) Tabanlı Ders Geliştirme Süreci", Durdu, L. & Dağ, F., 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, ISBN: 978-605-338-245-4, , (2018)
Devamı »

Dersler

  • Çoklu Ortam Tasarımı ve Üretimi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi,
    • Dili: Türkçe | Seviye: Lisans
  • Öğrenme Nesneleri, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi,
    • Dili: Türkçe | Seviye: Lisans
  • Programlama Dilleri 2, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi,
    • Dili: Türkçe | Seviye: Lisans
Devamı »